Дистанційне навчання: 4-А клас

Вівторок 13.04.2021 р.

Тема: Let's go camping.


Завдання:
Hello, dear students! Are you ready for the lesson?
   Для того, щоб приступити до нашого уроку, переглянь уважно відео: 





1. SB.p.100:
Уважно прочитай розповідь на ст.100 та переклади прочитане. 

2. WB.ex.1, p.73 - виконай завдання, з'єднуючи слова з відповідними малюнками



Good luck! 
Бажаю успіхів!
__________________________________________________________________________



Понеділок 12.04.2021 р.

Тема: Let's welcome the holidays.


Завдання:

Hello, everyone! Today we are going to learn about the holidays. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати все про канікули та вікенди. 

1. Переглянь відео про плани на канікули:



2. Опрацюй ст.99 у SB. 
    Тут тобі зустрінуться нова граматична тема та нові слова:
tent - палатка
sleeping bag - спальний мішок
go camping - йти в похід

А  тепер переглянь відео про вживання структури       "be going to..." при здійсненні планів:



3. Робота з WB.p.72. 
   Уважно переглянь завдання та виконай їх, спираючись на зразки виконання. 



Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________







Вівторок 19.01.2021 р.

Тема: Час. Транспорт. 


Завдання:

Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:


2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай   та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.


3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
    By bike.

Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


Понеділок 18.01.2021 р.

Тема: Time. Час. 



Завдання:

Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:


2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай   та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.


3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
    By bike.

Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________



П'ятниця 15.01.2021 р.


Тема: Road Safety. Правила безпеки



Завдання:
Сьогодні ми будемо вивчати правила безпеки та таким чином продовжуватимемо дбати про своє здоров'я.
1. Переглянь відео: 


2. PB.p.61.
a) розглянь малюнки про правила безпеки. А тепер прослухай нові слова та повторюй за диктором: 

б) запиши в зошит слова та словосполучення з перекладом та вивчи їх: 
fasten your seat belt - пристебни пасок безпеки
helmet - каска, шолом
handlebars - кермо ( велосипеда)
pavement  - тротуар
zebra crossing - пішохідний перехід
stick your hand out of the window - висунути руку з вікна

3. Робота з підручником:
 Ex.1, p.61 - прослухай пісню, читаючи слова із вправи та повторюй за диктором:


4. WB.p.43:
a) Ex.1, p.43 - розглянь малюнки та прочитай речення про правила безпеки. У порожніх клітинках простим олівцем впиши цифри 1-7 в залежності від того, до якого малюнка відноситься правило. Наприклад, читаємо перше правило:
1. Fasten your seat belt. ( пристебнути пасок безпеки). Це відповідає малюнку "автомобіль", літера "а". Отже, поруч біля літери "а" ви бачите 2 порожні клітинки. У 1-ій клітинці  вписуємо цифру 1. Бачимо, що залишилась ще одна клітинка. Читаємо уважно  решта речень та думаємо, що до чого відноситься.
б) Ex.2, p.43 - розглянь малюнок. У порожніх лініях запиши, яке правило-застереження ти скажеш кожному з дітей. Правила використовуй із попередньої вправи 1. 

5. Намалюй( за бажанням) на стандартому листку або на чистому аркуші зошита один із знаків безпеки із впр.2,  ст.61 із підручника і підпиши це правило безпеки.

Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


Вівторок 12.01.2021 р.

Тема:  Правильне харчування

Завдання:
1.Робота з підручником:
 SB.p.60 - ознайомлення з новими словами. Розглянь малюнки, прочитай слова під ними. Запиши їх у свій зошит разом із перекладом. Вивчи їх:

walnuts - волоський горіх
strong - сильний
vitamin - вітамін
heart - серце
half - половина

2. Ex.1, p.60 - прочитай текст, добре зрозумій прочитане. Розглянь малюнки поруч та визнач, що для чого корисно їсти.
 3. Ex.2, p.60 - прочитай речення та дай відповіді, для чого корисні горіхи, морква та помідори (томати).
4. WB.ex.1, p.42 - розглянь завдання та запиши у клітинках літери, що відповідають словам, які зображені на малюнках.

                                             Good luck!
                                          Бажаю  успіхів!
________________________________________________________________________________________________________________________

Понеділок 11.01.2021 р.

Тема:  What do you like  for breakfast? Що ти снідаєш?


Завдання:

1. Сьогодні ми поговормо про те, чим ти любиш снідати. Та найперше познайомимося з тим, що люблять їсти наші герої із підручника:
SB.p.59 - прочитай слова, запиши їх у зошит та вивчи:
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] - гриб

raisins[reiznz] - родзинки

sausages[ˈsɒs'ɪdʒiz] - ковбаса, сосиски, сардельки

Переглянь відео та повторюй за диктором:





2. Прочитай тексти впр.1, ст.59.  Добре зрозумій, про що у них розповідається. То що ж люблять їсти хлопці?
3. Прочитай ще раз уважно тексти та виконай впр.2, ст.59. Скажи, про кого з них йде мова.
 4. WB.p.41 - виконай завдання 1 та 2.

Good luck!
Бажаю успіхів!

________________________________________________________________________________________________________________________


Середа 04.11.2020 р.

Тема: Щоденні справи. Мій розпорядок дня.
Завдання:
1. Переглянь відео про розпорядок дня та пригадай, які щоденні справи тобі знайомі:
https://www.youtube.com/watch?v=zzdz7mDW0eI

2. Потренуйся у вживанні словосполучень та речень. Для цього перейди за посиланням:

https://learningapps.org/9656466

3. Виконай тест. Для виконання цього завдання тобі потрібно перейти за посиланням та записати своє прізвище та  ім'я:

https://vseosvita.ua/test/start/jrv468


Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________

Середа 07.10.20 р.


Тема: Countries. I am from... 
Завдання: 
1. I know  that you like singing songs. So, let's sing a song about countries and nationalities:
2. Переглянь відео та запиши в зошит назви країн, які тобі ще невідомі і ми їх не вивчали на уроці:
3. Виконай завдання, перейшовши за посиланням. 
Тобі потрібно з'єднати країну із національністю. Коли все буде зроблено, натискай на значок у правому нижньому кутку:

Good luck!
Бажаю успіхів!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середа 30.09.2020 р.

Тема: We are all different.
Завдання:
1. Давай розпочнемо з пісні. Let's sing:

2. Уважно переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dgqFsUAuP24

3. Прочитай та виконай вправу письмово у зошиті. Подумай, правдиві речення чи ні. Якщо речення правдиве, то в кінці речення після крапки пишемо True, якщо ні - False.



Good luck!Бажаю успіхів!

________________________________________________________________________________________



Середа 23.09.2020 р.

Тема: Заперечна та питальна форма у теперішньому тривалому часі.
Завдання:

1. Уважно переглянь відео та пригадай все, що ти знаєш про теперішій тривалий час (Present Continuous Tense):


2. Запиши  у своєму  робочому зошиті:
Present Simple та Present Continuous – вправи для 5 класу c відповідями  онлайн | Англійська мова
Present Continuous. Тема урока: Present Continuous. Уроки… | by Alice  Ivenko | Medium


Good luck!Бажаю успіхів!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Завдання на 16.09.2020 р.


Теперішній час в англійській мові


Тема: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час
Завдання:
Hello everyone! Привіт усім!- How are you doing? I hope  that you are great! So let's start to work. ( Як твої справи? Сподіваюся, все чудово. Тому приступаємо до завдання)-Сьогодні ми повторимо граматику, а саме Теперішній Тривалий Час (Present Continuous Tense).  Тобто мова піде  про дію, яка відбувається у момент мовлення. Щоб краще пригадати та добре запам'ятати, переглянь уважно відео стільки разів, скільки тобі потрібно.Для цього перейди за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=D6_FzLFmg0s


Good luck!

Бажаю успіхів!

_____________________________________________________________________


Завдання на 07.09-09.09.2020 р.




Повтори дні тижня. Перейди за посиланням, впиши своє прізвище,  ім'я та виконай тест:

Немає коментарів:

Дописати коментар