Вівторок 13.04.2021 р.
Тема: Let's go camping.
Завдання:
Hello, dear students! Are you ready for the lesson?
Для того, щоб приступити до нашого уроку, переглянь уважно відео:
1. SB.p.100:
Уважно прочитай розповідь на ст.100 та переклади прочитане.
2. WB.ex.1, p.73 - виконай завдання, з'єднуючи слова з відповідними малюнками
Good luck!
Бажаю успіхів!
__________________________________________________________________________
Понеділок 12.04.2021 р.
Тема: Let's welcome the holidays.
Hello, everyone! Today we are going to learn about the holidays. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати все про канікули та вікенди.
1. Переглянь відео про плани на канікули:
2. Опрацюй ст.99 у SB.
Тут тобі зустрінуться нова граматична тема та нові слова:
tent - палатка
sleeping bag - спальний мішок
go camping - йти в похід
А тепер переглянь відео про вживання структури "be going to..." при здійсненні планів:
3. Робота з WB.p.72.
Уважно переглянь завдання та виконай їх, спираючись на зразки виконання.
Good luck!
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________
Вівторок 19.01.2021 р.
Тема: Час. Транспорт.
Завдання:
Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:
2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.
3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
By bike.
Good luck!
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________
Понеділок 18.01.2021 р.
Тема: Time. Час.
Завдання:
Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:
2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.
3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
By bike.
Good luck!
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________
П'ятниця 15.01.2021 р.
Тема: Road Safety. Правила безпеки
Завдання:
Сьогодні ми будемо вивчати правила безпеки та таким чином продовжуватимемо дбати про своє здоров'я.
1. Переглянь відео:
2. PB.p.61.
a) розглянь малюнки про правила безпеки. А тепер прослухай нові слова та повторюй за диктором:
б) запиши в зошит слова та словосполучення з перекладом та вивчи їх:
fasten your seat belt - пристебни пасок безпеки
helmet - каска, шолом
handlebars - кермо ( велосипеда)
pavement - тротуар
zebra crossing - пішохідний перехід
stick your hand out of the window - висунути руку з вікна
3. Робота з підручником:
Ex.1, p.61 - прослухай пісню, читаючи слова із вправи та повторюй за диктором:
4. WB.p.43:
a) Ex.1, p.43 - розглянь малюнки та прочитай речення про правила безпеки. У порожніх клітинках простим олівцем впиши цифри 1-7 в залежності від того, до якого малюнка відноситься правило. Наприклад, читаємо перше правило:
1. Fasten your seat belt. ( пристебнути пасок безпеки). Це відповідає малюнку "автомобіль", літера "а". Отже, поруч біля літери "а" ви бачите 2 порожні клітинки. У 1-ій клітинці вписуємо цифру 1. Бачимо, що залишилась ще одна клітинка. Читаємо уважно решта речень та думаємо, що до чого відноситься.
б) Ex.2, p.43 - розглянь малюнок. У порожніх лініях запиши, яке правило-застереження ти скажеш кожному з дітей. Правила використовуй із попередньої вправи 1.
5. Намалюй( за бажанням) на стандартому листку або на чистому аркуші зошита один із знаків безпеки із впр.2, ст.61 із підручника і підпиши це правило безпеки.
Good luck!
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________
Вівторок 12.01.2021 р.
Тема: Правильне харчування
Завдання:
1.Робота з підручником:
SB.p.60 - ознайомлення з новими словами. Розглянь малюнки, прочитай слова під ними. Запиши їх у свій зошит разом із перекладом. Вивчи їх:
walnuts - волоський горіх
strong - сильний
vitamin - вітамін
heart - серце
half - половина
2. Ex.1, p.60 - прочитай текст, добре зрозумій прочитане. Розглянь малюнки поруч та визнач, що для чого корисно їсти.
3. Ex.2, p.60 - прочитай речення та дай відповіді, для чого корисні горіхи, морква та помідори (томати).
4. WB.ex.1, p.42 - розглянь завдання та запиши у клітинках літери, що відповідають словам, які зображені на малюнках.
Good luck!
Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________________________________________________________
Понеділок 11.01.2021 р.
Тема: What do you like for breakfast? Що ти снідаєш?
1. Сьогодні ми поговормо про те, чим ти любиш снідати. Та найперше познайомимося з тим, що люблять їсти наші герої із підручника:
SB.p.59 - прочитай слова, запиши їх у зошит та вивчи:
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] - гриб
raisins[reiznz] - родзинки
sausages[ˈsɒs'ɪdʒiz] - ковбаса, сосиски, сардельки
Переглянь відео та повторюй за диктором:
2. Прочитай тексти впр.1, ст.59. Добре зрозумій, про що у них розповідається. То що ж люблять їсти хлопці?
3. Прочитай ще раз уважно тексти та виконай впр.2, ст.59. Скажи, про кого з них йде мова.
4. WB.p.41 - виконай завдання 1 та 2.
Good luck!
Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________________________________________________________
Середа 04.11.2020 р.
Тема: Щоденні справи. Мій розпорядок дня.
Завдання:
1. Переглянь відео про розпорядок дня та пригадай, які щоденні справи тобі знайомі:
https://www.youtube.com/watch?v=zzdz7mDW0eI
2. Потренуйся у вживанні словосполучень та речень. Для цього перейди за посиланням:
https://learningapps.org/9656466
3. Виконай тест. Для виконання цього завдання тобі потрібно перейти за посиланням та записати своє прізвище та ім'я:
https://vseosvita.ua/test/start/jrv468
Good luck!
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________
Середа 07.10.20 р.
Тема: Countries. I am from... Завдання: 1. I know that you like singing songs. So, let's sing a song about countries and nationalities:2. Переглянь відео та запиши в зошит назви країн, які тобі ще невідомі і ми їх не вивчали на уроці:3. Виконай завдання, перейшовши за посиланням. Тобі потрібно з'єднати країну із національністю. Коли все буде зроблено, натискай на значок у правому нижньому кутку:
Good luck!Бажаю успіхів!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Переглянь відео та запиши в зошит назви країн, які тобі ще невідомі і ми їх не вивчали на уроці:
3. Виконай завдання, перейшовши за посиланням.
Тобі потрібно з'єднати країну із національністю. Коли все буде зроблено, натискай на значок у правому нижньому кутку:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Середа 30.09.2020 р.
Тема: We are all different.
Завдання:
1. Давай розпочнемо з пісні. Let's sing:
2. Уважно переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dgqFsUAuP24
3. Прочитай та виконай вправу письмово у зошиті. Подумай, правдиві речення чи ні. Якщо речення правдиве, то в кінці речення після крапки пишемо True, якщо ні - False.
https://www.youtube.com/watch?v=dgqFsUAuP24
Good luck!Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________________________
Середа 23.09.2020 р.
Тема: Заперечна та питальна форма у теперішньому тривалому часі.
Завдання:
1. Уважно переглянь відео та пригадай все, що ти знаєш про теперішій тривалий час (Present Continuous Tense):
2. Запиши у своєму робочому зошиті:
Good luck!Бажаю успіхів!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар