Четвер 18.03.2021 р.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Четвер 21.01.2021 р.
2. WB.p.72-73
а) Ex.1,p.72 - намалюй правильні знаки до правил;
б) Ex.2,p.72 - прочитай та подумай, де ти можеш чути ці слова. Потім розсортуй;
в) Ex.3,p.73 - закінчи речення. Використовуй словосполучення у рамочці. Наприклад:
1. I'm going to the supermarket. I mustn't forget my money.
г) Ex.4,p.73 - прочитай шкільні та домашні правила. Доповни їх модальними словами must або mustn't.( пригадай, що must - повинен, mustn't - не повинен).
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Середа 20.01.2021 р.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Вівторок 19.01.2021 р.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
П'ятниця 15.01.2021 р.
в) Ex.5а, p.66 - розглянь умовну карту. Прочитай текст та зрозумій, яка літера належить певній установі.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Четвер 14.01.2021 р.
SB.p.108-110.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Середа 13.01.2021 р.
Тема: In my street
Wednesday, the thirteenth of January
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Вівторок 12.01.2021 р.
Тема: Kinds of Shops. Where can I buy ...?
Завдання:
1. Переглянь відео про різні види магазинів:
https://www.youtube.com/watch?v=6fjs-MYTfgQ
2. Робота з підручником.
SB.ex.1,p.103 - розглянь назви магазинів та скажи, в якому магазині можна купити перераховане у табличці. Для виконання вправи тобі допоможе словничок. Відкриваєте словник, шукаєте Unit 4 ( від cт.9) та потрібне вам слово чи словосполучення. Для використання словничка перейди за посиланням:
словник
3. Ex.2,3, p.104 - читати та розуміти прочитане.4. WB.p.59 - у впр.2 потрібно утворити однину чи множину іменників. Зверніть увагу на слово a child. Як ми утворимо множину до цього слова? Допоможу вам трішки: a child - дитина, а діти - children. Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Вівторок 01.12.2020 р.
Тема: Де ти живеш: у будинку чи в квартирі? Модальні дієслова.Завдання:
1. Сьогодні ми вивчаємо "Модальні дієслова can/may must''. Запиши у свій зошит:
Tuesday, the first of December
"Модальні дієслова can/may must''
can - могтиmay - можнаmust - мусітиА тепер переглянь відео спочатку і до 15 хвилин 35 секунд та тобі стане все зрозумілим, як і коли вживати потрібне слово:
https://www.youtube.com/watch?v=d4iYTqUgUN8
2. Ex.3, p.89 - виконай письмово у своєму зошиті
3. Ex.1, 2, p.91 - прочитай слова та текст.
4. Ex.5, p.93 - прочитай текст та здогадайся по малюнках, що куди відноситься.
5. Словничок: вивчити по №19.
Бажаю успіхів!
Good luck!
_______________________________________________________
П'ятниця 27.11.20 р.
Тема: My room. Моя кімната.
Завдання:1. Ex.1, p.84 - ознайомлення з новою лексикою.2. Ex.2, p.84-85 - прочитати текст про кімнату Еліота;3. Ex.3, p.85 - виконати письмово у зошиті. 4. WB.p47-48: впр.1 стосується тексту впр.2, ст.84-85 із підручника; у впр.2 з WB у кожному рядку знаходимо зайве слово. Наприклад: 1. Tidy up (прибирати) і дивимось, які слова йдуть у рядку 1. Міркуємо так: прибирати кімнату, прибирати будинок, прибирати книгу, прибирати ванну кімнату. Отже, зайве слово - книга ( a book), оскільки книгу прибирати ми не можемо;у впр.3 з WB розглядаємо малюнок і на ст.48 записуємо, що де знаходиться.5. Словничок: вивчити слова по №13 включно.
Бажаю успіхів!
Good luck!
__________________________________________________________________________________
Четвер 26.11.2020 р.
Тема: My room. Моя кімната.
Завдання:
Hello everyone! How are you today? I hope that you are great. So, let's start to work.
1. Сьогодні ми поговоримо про вашу кімнату, повторимо про місцезнаходження речей у кімнаті. Тому давайте найперше переглянемо відео та пригадаємо слова з теми "Мій дім", які ми вже знаємо та ознайомимось з новими словами:
https://www.youtube.com/watch?v=m27Cck_LGHc
2. Ex.4, p.79 - ознайомлення із новими словами.
3. Ex.5, p.79-80 - прочитати уважно опис кімнат. Про що йдеться у цих текстах?
4. Ex.6,7, p. - усно
5. WB.p.43-44, ex.4, p.46
Бажаю успіхів!
Good luck!
Вівторок 03.11.2020 р.
Тема: Past Simple Tense. Irregular Verbs.
Завдання:
Hello everyone! How are you today? I hope that you are great. So, let's start to work.
1. Сьогодні ми пригадаємо все, що знаємо про irregular verbs ( неправильні дієслова). Щоб краще пригадати, прочитайте казку.
From ancient times
in the realm of English grammar lived verbs. Some of them were called correct
verbs. They liked to follow
the rules. – З давніх давен у царстві граматики англійської мови жили дієслова.
Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилами. Ви їх
вже вивчали на минулих уроках. In the past
simple, the end of -ed was added to them.
Immediately it was clear that this is the verb of the past tense. – В минулому
часі до них додавалось закінчення –ed. Одразу було зрозуміло, що це дієслово минулого часу.
Other words in the past had no end –ed. All of them turned out not so. For this
reason, they got the name of the irregular verb.- Інші слова у минулому часі не
мали закінчення –ed. Все у них виходило не так. Тому вони отримали назву – неправильні
дієслова.
- Look how it’s convenient! – Подивіться, як зручно! Хвалились правильні
дієслова. Додав закінчення –ed – ось вам форма минулого часу. Особливо були задоволені
дієслова:
Cook – cooked
Help –
helped
Love –
loved
Visit –
visited
- Repeat this words all together.
- But we
have different forms. – Але в нас різні форми! В правильних все нудно, а у нас
стільки різноманітності, що навіть не запам’ятаєш одразу. Пораділи дієслова:
Go – went
See – saw
Come – came
Learn – learnt
Do – did
Have had
- Repeat these words.
- Всі ці дієслова однаково потрібні у мовленні.
Немає коментарів:
Дописати коментар