4-Б: дистанційка

Четвер 18.03.2021 р.


Тема: Happy Birthday! 

Завдання:

1. SB.p.184-185

а) Ex.1,p.184 - ознайомлення з новими словами;
б) Ex.2,p.184 - уважно прочитайте діалог та добре зрозумійте, про що йдеться. Дайте усні відповіді на запитання впр.3 на ст.185.
в) Ex.4, p.185 - викойте письмово в зошиті, заповнюючи пропуски. До виконання вправи приступайте з написання дати:
Thursday, the 18th of March
Ex.4, p.185

2. WB.p.120 - знайдіть зазначені слова. Вони розташовані по горизонталі, по вертикалі та по діагоналі. Можуть також читатися як  зліва направо, так і  справа наліво.

Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________



Четвер 21.01.2021 р.


Тема: Guessing the way




Завдання:

1. SB.p.120-122

а) Ex.1,p.120 - розгляньте уважно карту вправи та прочитайте діалог. Прослідкуйте шлях вчителя міс Сімпсон;

б) Ex.2, p.121 - прочитайте ще раз діалог, оберіть правильну відповідь та доповніть речення. Вправу виконуйте письмово в зошиті. До виконання вправи приступайте з написання дати:

Thursday, the twenty-first of January
Ex.2,p.121


в) Ex.3, p.121 - ознайомлення з новими лексичними одиницями:
  прочитай слова та речення. Для того, щоб тобі було зрозуміліше, користуйся словничком ( дивись слова з №23 по №27).


2. WB.p.72-73
а) Ex.1,p.72 - намалюй правильні знаки до правил;
б) Ex.2,p.72 - прочитай та подумай, де ти  можеш чути ці слова. Потім розсортуй;
в) Ex.3,p.73 - закінчи речення. Використовуй словосполучення у рамочці. Наприклад:
1. I'm going to the supermarket. I mustn't forget my money.
г) Ex.4,p.73 - прочитай шкільні та домашні правила. Доповни їх модальними словами must або mustn't.( пригадай, що must - повинен, mustn't - не повинен).



Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


Середа 20.01.2021 р.

Тема: Напрямки руху.




Завдання:

1. SB.p.117-119:

Опрацювати всі вправи на сторінках. Виконуй завдання усно.

2. WB. p.71:
 
Виконай у WB. р. 71 завдання 2 та 3.  У 2-му завданні з'єднай речення таким чином, щоб утворився діалог. У 3-му завданні доповни діалог запитаннями. Підказки знайдеш у попередньому 2-му завданні. 

Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


Вівторок 19.01.2021 р.


Тема: Where is the ...?




Завдання:

1. SB.ex.1, p.113 - прочитай діалог та добре зрозумій прочитане;

2. Ex.2, p.113-114 - розглянь карту на ст.114. Прочитай речення та заповни пропуски. Використовуй слова та словосполучення з рамочки. Виконуй вправу письмово у зошиті.

3. Ex.5, p.116 - розглянь карту та доповни речення ( вправу виконуй усно).

Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


П'ятниця 15.01.2021 р.

Тема: Where is the ...?
Завдання:

1. SB. p.111-112
a) Ex.1, p.111 - розглянь малюнки та вивчи слова.
б) Ex.3, p.111 - прочитай запитання та дай відповіді на них. Вправу виконуй олівцем у підручнику. У клітинці навпроти відповіді записуй номер запитання.

2. WB. p.64-66
a) Ex.1, p.64 - розглянь малюнки. Здогадайся, що намальовано та запиши слова під ними.
б) Ex. 3, p.65 - прочитай речення та здогадайся, де знаходиться Моллі. Для цього розглянь уважно ще раз карту міста  на ст.109 у підручнику.

в) Ex.5а, p.66 - розглянь умовну карту. Прочитай текст та зрозумій, яка літера належить певній установі.

  Ex.5b, p.66 - запиши, що ти зрозумів. Наприклад:

A is a theatre.
B is a ... 

Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


 Четвер 14.01.2021 р.


Тема: Where is the post office?



Завдання:

1. Переглянь відео про те, як розпитати та пояснити напрямки та що де знаходиться:

2. Робота з підручником.

       SB.p.108-110.

a) Ex.1, p.108 - розглянь малюнки та прочитай слова під ними. Якщо виникнуть труднощі, допоможе словничок.

b)Ex.3, p.109 - письмово у зошиті.  Розглянь карту міста. Прочитай речення та відгадай, що де знаходиться. Запиши вправу у зошит.

3. WB.p.62-63  - уважно виконай задані завдання.


Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________



Середа 13.01.2021 р.

Тема: In my street



Завдання:
1. Робота з підручником. 
SB.ex.4, p.105 - прочитати текст та добре зрозуміти прочитане. Відповіді на запитання до тексту запиши у зошит. Виконання вправи у зошиті розпочинай з дати:

Wednesday, the thirteenth of January

2. Ex.5, p.106 - розглянь малюнок до впр.5 та утвори усно правильні речення у впр.5b.

3. Ex.7, p.107 - читати та перекладати прочитане. 

4. WB.p.60 - виконуєте 4-ту та 5-ту вправи.




Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


Вівторок 12.01.2021 р.

Тема: Kinds of Shops. Where can I  buy ...?


Завдання:

1. Переглянь відео про різні види магазинів:

https://www.youtube.com/watch?v=6fjs-MYTfgQ


2. Робота з підручником.

 SB.ex.1,p.103 - розглянь назви магазинів та скажи, в якому магазині можна купити перераховане у табличці. Для виконання вправи тобі допоможе словничок. Відкриваєте словник, шукаєте Unit 4 ( від cт.9) та потрібне вам слово чи словосполучення. Для використання словничка перейди за посиланням:

словник 

3. Ex.2,3, p.104 - читати та розуміти прочитане.
4. WB.p.59 - у впр.2 потрібно утворити однину чи множину іменників. Зверніть увагу на слово a child. Як ми утворимо множину до цього слова? Допоможу вам трішки: a child - дитина, а діти  - children.
 
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________


Вівторок 01.12.2020 р.

Тема: Де ти живеш: у будинку чи в квартирі? Модальні дієслова.


Завдання:

1. Сьогодні ми вивчаємо  "Модальні дієслова can/may must''. Запиши у свій зошит:

Tuesday, the first of December
"Модальні дієслова can/may must''
can - могти
may - можна
must - мусіти
А тепер переглянь відео спочатку і до 15 хвилин 35 секунд  та тобі стане все зрозумілим, як і коли вживати потрібне слово:

https://www.youtube.com/watch?v=d4iYTqUgUN8

2. Ex.3, p.89 - виконай письмово у своєму зошиті 

 3. Ex.1, 2, p.91 - прочитай слова та текст.

4. Ex.5, p.93 - прочитай текст та здогадайся по малюнках, що куди відноситься.

5. Словничок: вивчити по №19.

Бажаю успіхів!

Good luck!

_______________________________________________________

П'ятниця 27.11.20 р.

Тема: My room. Моя кімната. 


Завдання:
1. Ex.1, p.84 - ознайомлення з новою лексикою.
2. Ex.2, p.84-85 - прочитати текст про кімнату Еліота;
3. Ex.3, p.85 - виконати письмово у зошиті. 
4. WB.p47-48: впр.1 стосується тексту впр.2, ст.84-85 із підручника;
 у впр.2 з WB у кожному рядку знаходимо зайве слово. Наприклад: 1. Tidy up (прибирати) і дивимось, які слова йдуть у рядку 1.  Міркуємо так: прибирати кімнату, прибирати будинок, прибирати книгу, прибирати ванну кімнату. Отже, зайве слово - книга ( a book), оскільки книгу прибирати ми не можемо;
у впр.3 з WB розглядаємо малюнок і на ст.48 записуємо, що де знаходиться.
5. Словничок: вивчити слова по №13 включно.

Бажаю успіхів!

Good luck!

__________________________________________________________________________________


Четвер 26.11.2020 р.

Тема: My room. Моя кімната. 




Завдання: 

Hello everyone! How are you today? I hope that you are great. So, let's start to work.

1. Сьогодні ми поговоримо про вашу кімнату, повторимо про місцезнаходження речей у кімнаті.  Тому давайте найперше переглянемо відео та пригадаємо слова з теми "Мій дім",  які ми вже знаємо та ознайомимось з новими словами:

 https://www.youtube.com/watch?v=m27Cck_LGHc

2. Ex.4, p.79 - ознайомлення із новими словами.
3. Ex.5, p.79-80 - прочитати уважно опис кімнат. Про що йдеться у цих текстах?
4. Ex.6,7, p. -  усно
5. WB.p.43-44, ex.4, p.46

Бажаю успіхів!

Good luck!

__________________________________________________________________________



Вівторок 03.11.2020 р.

Тема: Past Simple Tense. Irregular Verbs.

Завдання:

Hello everyone! How are you today? I hope that you are great. So, let's start to work.

1. Сьогодні ми пригадаємо все, що знаємо про irregular verbs    ( неправильні дієслова). Щоб краще пригадати, прочитайте казку.

From ancient times in the realm of English grammar lived verbs. Some of them were called correct verbs. They liked to follow the rules. – З давніх давен у царстві граматики англійської мови жили дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилами. Ви їх вже вивчали на минулих уроках. In the past simple, the end of -ed was added to them. Immediately it was clear that this is the verb of the past tense. – В минулому часі до них додавалось закінчення –ed. Одразу було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. Other words in the past had no end –ed. All of them turned out not so. For this reason, they got the name of the irregular verb.- Інші слова у минулому часі не мали закінчення –ed. Все у них виходило не так. Тому вони отримали назву – неправильні дієслова.

- Look how its convenient! – Подивіться, як зручно! Хвалились правильні дієслова. Додав закінчення –ed – ось вам форма минулого часу. Особливо були задоволені дієслова:

         Cook – cooked

         Help – helped

         Love – loved

         Visit – visited

- Repeat this words all together.

- But we have different forms. – Але в нас різні форми! В правильних все нудно, а у нас стільки різноманітності, що навіть не запам’ятаєш одразу. Пораділи дієслова:

         Go – went

         See – saw

Come – came

Learn – learnt

Do – did

Have had

- Repeat these words.

- Всі ці дієслова однаково потрібні у мовленні. 

2. А тепер трішки потренуйся. Для цього перейди за посиланням. Натискаючи на аудіо у завданні, знайдіть до нього відповідне зображення з дієсловами: 

https://learningapps.org/9911875

3. Для того, щоб закріпити свої знання, виконай тест, перейшовши за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/szh011

Бажаю успіхів!

Good luck!

_______________________________________________________________________________________________________________


Вівторок 13.10.2020 р.

Тема: My Big Family. 


Завдання:

Hello everyone! How are you today? I hope that you are great. So, let's start to work.

1. Сьогодні ми пригадаємо все, що  знаємо про сім'ю, а також познайомимось з новими словами з теми "Сім'я". Переглянь відео та запиши у зошит, які нові слова з теми ти почув вперше:

https://www.youtube.com/watch?v=wNiq24tqEP4





2. Прослухай та заспівай пісню. Намагайся співати так швидко, як Мет:

https://www.youtube.com/watch?v=FXqPs1IvtNs&t=33s


3. Виконай тест про родинні відносини ( хто ким є у родині). Наприклад:

My uncle's daughter is for me ...( донька мого дядька є для мене...):
* sister                      * baby
* aunt                        * cousin


Для того, щоб виконати тест, перейди за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4447671

Good luck!
Бажаю успіхів!

________________________________________________________________________________



 Вівторок 06.10.2020 р.


Тема: I have got a lot of friends. 

Завдання:

1. Переглянь мультфільм  та напиши у зошиті ( укр.мовою), хто допоміг кролику врятуватися:

https://www.youtube.com/watch?v=lXZhVLYSveo&feature=emb_logo



2. Ex.3, p.45 - Read about Ruslan.

Прочитай текст та добре зрозумій прочитане. 

3. Ex.4, p.46  - виконай письмово у зошиті.

Good luck!
Бажаю успіхів!

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Вівторок 29.09.2020 р.

Goa: Allow Class VIII-X students to attend school in batches, schools tell  government | Goa News - Times of India

Тема: My school. Повторення.
Завдання:
1. Переглянь відео. 
2. Виконай завдання із підручника :
  Ex.3а., p.41 (усно): - розглянь записи на дошці та знайди задану у вправі інформацію;
Ex.3b, p.41 (письмово в зошиті): дай відповіді на запитання. Виконуй завдання, розпочинаючи з дати:

Tuesday, the 29th of September



Good luck!
Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________________________________

Завдання на 22.09.2020 р.

School subjects. Шкільні предмети. Розклад уроків.

Тема: School subjects. Шкільні предмети. 

Завдання:
- Hello, my dear  pupils! Are you ready for a new lesson on our distance learning? I hope you are☺ So, let's start!


1. Розглянь малюнок та допоможи вчителю без перешкод на своєму шляху прийти до свого робочого місця. Назву шкільного предмета запиши у зошит.




2. Уважно розглянь зображення та запиши у зошит назви знайдених тобою 6 шкільних предметів:

At the school. Wordsearch - Interactive worksheet





3. Що ти думаєш про шкільні предмети? Вони цікаві, важкі чи легкі? Уважно переглянь відео стільки разів, скільки тобі потрібно. Речення із відео, які тобі запропонують скласти, запиши у зошит. Відео став на паузу і записуй речення:

 https://www.youtube.com/watch?v=J0Ji8hXcD44




Good luck!

Бажаю успіхів!

__________________________________________________________________


Завдання на 15.09.2020 р.


Тема: What's the time? Котра година?
Завдання:

1. Прочитай вірш та здогадайся, яка тема уроку (read the poem and say what is the topic of our today’s lesson?)
MY DAY
Breakfast in the morning,
Dinner in the day,
Tea comes after dinner,
Then comes time to play.
Supper in the evening,
When the sun is red.
Then the day is over,
And we go to bed.
2. Пригадай, як запитати англійською мовою   "Котра година?".Для цього переглянь відео, яке тобі в цьому допоможе:

https://www.youtube.com/watch?v=kPXFvGECuXU

3. Виконай у зошиті:

10.00 -
06.15 - 
07.30 - 
11.45 - 

4. Переглянь відео про розпорядок дня:

https://www.youtube.com/watch?v=cs81UdOc9TU&t=11s

5.Доповни речення:

I get up at ...
I have breakfast at ...
I go to school at ...
i come back home at ...
I do my homework at ...
I go to bed at ...

__________________________________________________________________

Завдання на вівторок 08.09.2020 р.


Перейди за посиланням   та    Виконай тест

Немає коментарів:

Дописати коментар