Дистанційне навчання: 4-В клас

Середа 20.01.2021 р.

Тема: Час. Транспорт. 



Завдання:

Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:


2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай   та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.


3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
    By bike.

Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


Понеділок 18.01.2021 р.

Тема: Time. Час. 



Завдання:

Сьогодні ми пригадаємо, як визначати час. Для цього:
1. Переглянь відео:


2. SB.p.62-63:
а) Ex.1,p.62 - уважно прочитай   та добре зрозумій прочитане.
б) Ex.2,p.63 - прочитай ще раз текст впр.1 та виконай завдання. Обери потрібну відповідь.


3. WB.p.44:
Розглянь впр.1 та зрозумій, хто чим добрався. Напиши свою відповідь, користуючись структурами вгорі у рамочці на ст.63 у SB. Наприклад:
1) How does Monica get to the park?
    By bike.

Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


П'ятниця 15.01.2021 р.


Тема: Road Safety. Правила безпеки



Завдання:
Сьогодні ми будемо вивчати правила безпеки та таким чином продовжуватимемо дбати про своє здоров'я.
1. Переглянь відео: 


2. PB.p.61.
a) розглянь малюнки про правила безпеки. А тепер прослухай нові слова та повторюй за диктором: 

б) запиши в зошит слова та словосполучення з перекладом та вивчи їх: 
fasten your seat belt - пристебни пасок безпеки
helmet - каска, шолом
handlebars - кермо ( велосипеда)
pavement  - тротуар
zebra crossing - пішохідний перехід
stick your hand out of the window - висунути руку з вікна

3. Робота з підручником:
 Ex.1, p.61 - прослухай пісню, читаючи слова із вправи та повторюй за диктором:


4. WB.p.43:
a) Ex.1, p.43 - розглянь малюнки та прочитай речення про правила безпеки. У порожніх клітинках простим олівцем впиши цифри 1-7 в залежності від того, до якого малюнка відноситься правило. Наприклад, читаємо перше правило:
1. Fasten your seat belt. ( пристебнути пасок безпеки). Це відповідає малюнку "автомобіль", літера "а". Отже, поруч біля літери "а" ви бачите 2 порожні клітинки. У 1-ій клітинці  вписуємо цифру 1. Бачимо, що залишилась ще одна клітинка. Читаємо уважно  решта речень та думаємо, що до чого відноситься.
б) Ex.2, p.43 - розглянь малюнок. У порожніх лініях запиши, яке правило-застереження ти скажеш кожному з дітей. Правила використовуй із попередньої вправи 1. 

5. Намалюй( за бажанням) на стандартому листку або на чистому аркуші зошита один із знаків безпеки із впр.2,  ст.61 із підручника і підпиши це правило безпеки.


Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


Середа 13.01.2021 р.

Тема:  Правильне харчування



Завдання:
1.Робота з підручником:
 SB.p.60 - ознайомлення з новими словами. Розглянь малюнки, прочитай слова під ними. Запиши їх у свій зошит разом із перекладом. Вивчи їх:

walnuts - волоський горіх
strong - сильний
vitamin - вітамін
heart - серце
half - половина

2. Ex.1, p.60 - прочитай текст, добре зрозумій прочитане. Розглянь малюнки поруч та визнач, що для чого корисно їсти.
 3. Ex.2, p.60 - прочитай речення та дай відповіді, для чого корисні горіхи, морква та помідори (томати).
4. WB.ex.1, p.42 - розглянь завдання та запиши у клітинках літери, що відповідають словам, які зображені на малюнках.

                                             Good luck!
                                          Бажаю  успіхів!
________________________________________________________________________________________________________________________

Понеділок 11.01.2021 р.

Тема:  What do you like  for breakfast? Що ти снідаєш?


Завдання:

1. Сьогодні ми поговормо про те, чим ти любиш снідати. Та найперше познайомимося з тим, що люблять їсти наші герої із підручника:
SB.p.59 - прочитай слова, запиши їх у зошит та вивчи:
mushroom [ˈmʌʃ.ruːm] - гриб

raisins[reiznz] - родзинки

sausages[ˈsɒs'ɪdʒiz] - ковбаса, сосиски, сардельки

Переглянь відео та повторюй за диктором:





2. Прочитай тексти впр.1, ст.59.  Добре зрозумій, про що у них розповідається. То що ж люблять їсти хлопці?
3. Прочитай ще раз уважно тексти та виконай впр.2, ст.59. Скажи, про кого з них йде мова.
 4. WB.p.41 - виконай завдання 1 та 2.

Good luck!
Бажаю успіхів!

________________________________________________________________________________________________________________________


Понеділок 09.11.2020 р.

Тема: Щоденні справи. Мій розпорядок дня.
Завдання:
1. Переглянь відео про розпорядок дня та пригадай, які щоденні справи тобі знайомі:
https://www.youtube.com/watch?v=zzdz7mDW0eI

2. Потренуйся у вживанні словосполучень та речень. Для цього перейди за посиланням:

https://learningapps.org/9656466

3. Виконай тест. Для виконання цього завдання тобі потрібно перейти за посиланням та записати своє прізвище та  ім'я:

https://vseosvita.ua/test/start/jrv468


Good luck! 
Бажаю успіхів!
___________________________________________________________________________________


Понеділок 02.11.20 р.


Тема: It's my life. Професії.

Завдання:
1. Sing a song. 



https://www.youtube.com/watch?v=eejZ4UvMqoc


2. Пригадай, які назви професій англійською мовою тобі відомі. Попрацюй у SB.p.21. Випиши у зошит назви професій та запам'ятай їх.


3. Запитай у своїх рідних, ким вони хотіли стати, коли виростуть. Для цього використовуй структуру: What do you want to be when you grow up"?

4. Попрацюй у WB.p.12.
 Розгадай кросворд впр.1, ст.12. В цьому тобі допоможе ст.21 із SB. У впр.2, ст.12 (WB.) розглянь малюнки та напиши, ким хочуть стати діти.

Good luck!

Бажаю успіхів!

______________________________________________________________________



Понеділок 12.10. 20 р.


Тема: Countries. I am from... 
Завдання: 
1. I know  that you like singing songs. So, let's sing a song about countries and nationalities:
2. Переглянь відео та запиши в зошит назви країн, які тобі ще невідомі і ми їх не вивчали на уроці:
3. Виконай завдання, перейшовши за посиланням. 
Тобі потрібно з'єднати країну із національністю. Коли все буде зроблено, натискай на значок у правому нижньому кутку:

Good luck!
Бажаю успіхів!
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Понеділок 05.10.2020 р.

Тема: We are all different.
Завдання:
1. Давай розпочнемо з пісні. Let's sing:

2. Уважно переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dgqFsUAuP24

3. Прочитай та виконай вправу письмово у зошиті. Подумай, правдиві речення чи ні. Якщо речення правдиве, то в кінці речення після крапки пишемо True, якщо ні - False.



Good luck!Бажаю успіхів!

________________________________________________________________________________________


Понеділок 28.09.2020 р.

Тема: Заперечна та питальна форма у теперішньому тривалому часі.
Завдання:

1. Уважно переглянь відео та пригадай все, що ти знаєш про теперішій тривалий час (Present Continuous Tense):


2. Запиши  у своєму  робочому зошиті:
Present Simple та Present Continuous – вправи для 5 класу c відповідями  онлайн | Англійська мова
Present Continuous. Тема урока: Present Continuous. Уроки… | by Alice  Ivenko | Medium


Good luck!Бажаю успіхів!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Завдання на 21.09.2020 р.



Теперішній час в англійській мові

Тема: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час.
Завдання:
Hello everyone! Привіт усім!- How are you doing? I hope  that you are great! So let's start to work. ( Як твої справи? Сподіваюся, все чудово. Тому приступаємо до завдання)-Сьогодні ми повторимо граматику, а саме Теперішній Тривалий Час (Present Continuous Tense).  Тобто мова піде  про дію, яка відбувається у момент мовлення. Щоб краще пригадати та добре запам'ятати, переглянь уважно відео стільки разів, скільки тобі потрібно.Для цього перейди за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=D6_FzLFmg0s


Good luck!

Бажаю успіхів!

_____________________________________________________________________


Завдання на 14.09.2020 р.

Тема: What's the time? Котра година?
Завдання:

1. Прочитай вірш та здогадайся, яка тема уроку (read the poem and say what is the topic of our today’s lesson?)
MY DAY
Breakfast in the morning,
Dinner in the day,
Tea comes after dinner,
Then comes time to play.
Supper in the evening,
When the sun is red.
Then the day is over,
And we go to bed.
2. Пригадай, як запитати англійською мовою   "Котра година?".Для цього переглянь відео, яке тобі в цьому допоможе:

https://www.youtube.com/watch?v=kPXFvGECuXU

3. Виконай у зошиті:

10.00 -
06.15 - 
07.30 - 
11.45 - 

4. Переглянь відео про розпорядок дня:

https://www.youtube.com/watch?v=cs81UdOc9TU&t=11s

5.Доповни речення:

I get up at ...
I have breakfast at ...
I go to school at ...
I come back home at ...
I do my homework at ...
I go to bed at ...

_________________________________________________________________________________________


Завдання на 07.09-09.09.2020 р.




Повтори дні тижня. Перейди за посиланням, впиши своє прізвище,  ім'я та виконай тест:

Немає коментарів:

Дописати коментар