Четвер 18.03.2021 р.
Тема: Kid's menu. I like... / I don't like...Завдання:1. Робота з підручником ст.89:
а) Розвиток навичок читання: буквосполучення -ch, звук [ tʃ ]. Перейди за посиланням та переглянь відео, яке допоможе тобі зрозуміти, як правильно читати слова із буквосполученням -ch:
2. Виконай вправу 3 та 4. Уважно прочитай слова, словосполучення та речення. Тільки після того, коли все гарненько прочитаєш, то стане зрозумілим, що люблять або не люблять їсти діти.
3. Впр.5 виконай письмово у своєму зошиті. Ще раз уважно розглянь меню та напиши речення, як подано за зразком.
4. AB.p.74 - у впр.1 потрібно вставити вивчене буквосполучення -ch, щоб утворилися слова.у впр.2 - написати, що тобі подобається та не подобається їсти.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Вівторок 19.01.2021 р.
Тема: Частини тіла
Завдання:
1. SB.p.67
Переглянь відео-урок:
2. AB.p.56:
а) Ex.1, p.56 - знайди слова, які в рамочках та обведи їх;
б) Ex.2, p.56 - склади речення. Наприклад:
1. I've got one neck.
3. Трішки порухайся, співаючи вже знайому тобі пісню:
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Понеділок 18.01.2021 р.
Тема: I have got ... У мене є ...
Завдання:
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Тварини" та "Частини тіла".
1. SB.p.66
Переглянь відео-урок:
2. Запиши слова з перекладом та запам'ятай їх:
head - голова eyes - очіfingers - пальці на рукахhand - рука ( кисть руки )arm - рука ( вся )toes - пальці на ногах
3. AB.p.55 ( зошит з друкованою основою):а) Впр.1 - прочитай текст, вставляючи пропущені літери. Потім намалюй поруч того, про кого ти прочитав;б) Впр.2 - добери слова і підпиши частини тіла.
4. Practice book ( прописи ):Потренуйся у написанні слів, словосполучень та речень. Виконай завдання у прописах до ст.18 ( до слова ''orange'' ).
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Четвер 14.01.2021 р.
Тема: It has got... They have got... Буквосполучення th, ee
Завдання:
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Тварини" та "Частини тіла", познайомимося із утворенням множини деяких іменників.
1. SB.p.65.
Переглянь відео-урок:
2. Запиши слова з перекладом та запам'ятай їх:
thanks - дякую
tooth - зуб
teeth - зуби
foot - ступня
feet - ступні
goose - гусак, гуска
geese - гуси
3. AB.p.54 ( зошит з друкованою основою).
Виконай завдання 2 у AB. на ст 54. Заповни пропуски необхідними буквосполученнями.
4. Прочитай самостійно впр.4 та 5 на ст.65 та перевір себе, чи добре розумієш прочитане, перекладаючи речення тексту.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Вівторок 12.01.2021 р.
Тема: I'm ... I've got ...
Завдання:
Сьогодні у нас другий урок з теми, працюватимемо по SB.p.64, AB.p.53.
1. SB.p.64
Переглянь відео-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=3S2AykDLPwc&list=PLPLUeg39dgMwnEZoc7SxRFZgg9ZYtq2OI&index=47
2. Запиши у зошит слова з перекладом:
mouth - рот
tooth - зуб
teeth - зуби
big - великий
short - короткий
dangerous - небезпечний
body - тіло
neck - шия
long - довгий
leg - нога
tall - високий
tail - хвіст
I am ... = I'm ... - Я ...
I have got ...= I've got ... - У мене є ...
3. AB.p.53 - попрацюй у зошиті, переставляючи літери таким чином, щоб утворилися правильні слова. У впр.2 прочитай текст, вставляючи пропущені літери. Намалюй ту тваринку, про яку ти прочитав, використовуючи інформацію з тексту.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Понеділок 11.01.2021 р.
Тема:Wild animals. Дикі тварини
Завдання:
1. Hello! Let's sing our "Hello" song:
1. Сьогодні ми з вами "побуваємо" у джунглях, познайомимось із дикими тваринами, згадаємо тих, які ми вже знаємо. Найперше переглянь відео та співай разом з диктором:
2. Робота з підручником.
PB. p.62-63. Для того, щоб добре зрозуміти все, що тут задано, перейди за посиланням і переглянь відео-урок:
3. Виконай у прописах:
Unit 5, ст. 15-16 - пропиши назви тварин до слів: fingers and toes.
4. AB.p.52 прочитай слова та з'єднай назву тваринки із її зображенням; розмалюй тваринок, називаючи, хто це. Наприклад:
It's a lion.
It's a snake.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар