Четвер 18.03.2021 р.
Тема: Kid's menu. I like... / I don't like...
Завдання:
1. Робота з підручником ст.89:
а) Розвиток навичок читання: буквосполучення -ch, звук [ tʃ ]. Перейди за посиланням та переглянь відео, яке допоможе тобі зрозуміти, як правильно читати слова із буквосполученням -ch:
2. Виконай вправу 3 та 4. Уважно прочитай слова, словосполучення та речення. Тільки після того, коли все гарненько прочитаєш, то стане зрозумілим, що люблять або не люблять їсти діти.
3. Впр.5 виконай письмово у своєму зошиті. Ще раз уважно розглянь меню та напиши речення, як подано за зразком.
4. AB.p.74 - у впр.1 потрібно вставити вивчене буквосполучення -ch, щоб утворилися слова.
у впр.2 - написати, що тобі подобається та не подобається їсти.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
П'ятниця 05.03.2021 р.
Тема: I like ... I don't like ...
Завдання:
1. Переглянь відео:
2. Запиши назви фруктів та їх переклад у робочий зошит:
apple - яблуко
banana - банан
pear - груша
strawberry - полуниця
cherry - вишня
orange - апельсин
3. Прочитай впр.3 на ст.88 у SB та зрозумій, про що співається у пісні.
4. Виконай письмово впр.2, ст. 73 у АB. Для цього прочитай уважно запитання та дай відповіді про те, що ти любиш їсти.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Четвер 21.01.2021 р.
Тема: Частини тілаЗавдання:
1. SB.p.67
Переглянь відео-урок:
2. AB.p.56:а) Ex.1, p.56 - знайди слова, які в рамочках та обведи їх;б) Ex.2, p.56 - склади речення. Наприклад: 1. I've got one neck.
3. Трішки порухайся, співаючи вже знайому тобі пісню:
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
2. AB.p.56:
а) Ex.1, p.56 - знайди слова, які в рамочках та обведи їх;
б) Ex.2, p.56 - склади речення. Наприклад:
1. I've got one neck.
3. Трішки порухайся, співаючи вже знайому тобі пісню:
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Вівторок 19.01.2021 р.
Тема: I have got ... У мене є ...
Завдання: Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Тварини" та "Частини тіла".
1. SB.p.66
Переглянь відео-урок:
2. Прочитай слова з перекладом та запам'ятай їх:
head - голова eyes - очіfingers - пальці на рукахhand - рука ( кисть руки )arm - рука ( вся )toes - пальці на ногах
3. AB.p.55 ( зошит з друкованою основою):а) Впр.1 - прочитай текст, вставляючи пропущені літери. Потім намалюй поруч того, про кого ти прочитав;б) Впр.2 - добери слова і підпиши частини тіла.
4. Practice book ( прописи ):Потренуйся у написанні слів, словосполучень та речень. Виконай завдання у прописах до ст.18 ( до слова ''orange'' ).
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
П'ятниця 15.01.2021 р.
Тема: It has got... They have got... Буквосполучення th, ee
Завдання:
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Тварини" та "Частини тіла", познайомимося із утворенням множини деяких іменників.
1. SB.p.65.
Переглянь відео-урок:
2. Прочитай слова з перекладом та запам'ятай їх:thanks - дякуюtooth - зубteeth - зубиfoot - ступняfeet - ступніgoose - гусак, гускаgeese - гуси
3. AB.p.54 ( зошит з друкованою основою).
Виконай завдання 2 у AB. на ст 54. Заповни пропуски необхідними буквосполученнями.
4. Прочитай самостійно впр.4 та 5 на ст.65 та перевір себе, чи добре розумієш прочитане, перекладаючи речення тексту.
Good luck!Бажаю успіхів!_________________________________________________________________________
2. Прочитай слова з перекладом та запам'ятай їх:
thanks - дякую
tooth - зуб
teeth - зуби
foot - ступня
feet - ступні
goose - гусак, гуска
geese - гуси
3. AB.p.54 ( зошит з друкованою основою).
Виконай завдання 2 у AB. на ст 54. Заповни пропуски необхідними буквосполученнями.
4. Прочитай самостійно впр.4 та 5 на ст.65 та перевір себе, чи добре розумієш прочитане, перекладаючи речення тексту.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Четвер 14.01.2021 р.
Тема: I'm ... I've got ...
Завдання:
Сьогодні у нас другий урок з теми, працюватимемо по SB.p.64, AB.p.53.
1. SB.p.64
Переглянь відео-урок:
1. SB.p.64
Переглянь відео-урок:
2. Прочитай слова з перекладом. Тобі їх потрібно також вивчити:
mouth - рот
tooth - зуб
teeth - зуби
big - великий
short - короткий
dangerous - небезпечний
body - тіло
neck - шия
long - довгий
leg - нога
tall - високий
tail - хвіст
I am ... = I'm ... - Я ...
I have got ...= I've got ... - У мене є ...
3. AB.p.53 - попрацюй у зошиті, переставляючи літери таким чином, щоб утворилися правильні слова. У впр.2 прочитай текст, вставляючи пропущені літери. Намалюй ту тваринку, про яку ти прочитав, використовуючи інформацію з тексту.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Вівторок 12.01.2021 р.
Тема:Wild animals. Дикі тварини
Завдання:
1. Hello! Let's sing our "Hello" song:
1. Сьогодні ми з вами "побуваємо" у джунглях, познайомимось із дикими тваринами, згадаємо тих, які ми вже знаємо. Найперше переглянь відео та співай разом з диктором:
2. Робота з підручником.
PB. p.62-63. Для того, щоб добре зрозуміти все, що тут задано, перейди за посиланням і переглянь відео-урок:
3. Виконай у прописах:
Unit 5, ст. 15-16 - пропиши назви тварин до слів: fingers and toes.
4. AB.p.52 прочитай слова та з'єднай назву тваринки із її зображенням; розмалюй тваринок, називаючи, хто це. Наприклад:
It's a lion.
It's a snake.
Good luck!
Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________
Вівторок 19.05.2020 р.
Тема: Це наша школа.
Завдання:
Вівторок 12.05.2020 р.
Тема: Школа. School. Шкільне приладдя.
Завдання:
Четвер 07.05.2020 р.
Вівторок 05.05.2020 р.
Вівторок 28.04.2020 р.
Завдання:
____________________________________________________________________
Четвер 23.04.2020 р.
What day is it today? Який сьогодні день тижня?
Віторок 21.04.2020 р.
Четвер 16.04.2020 р.
Вівторок 14.04.2020 р.
Вівторок 07.04.2020 р.
Четвер 02.04.2020 р.
Тема: Щасливого Великодня! Повторюємо алфавіт.
Завдання:
Вівторок 31.03.2020 р.
Тема: Це наша школа.
Завдання:
1. Сьогодні ми продовжуємо вивчати шкільні речі та пригадаємо те, що запам'ятали з попередніх завдань. Найперше переглянь відео та повторюй за диктором:
2. Намалюй у своєму зошиті шкільні речі та підпиши кожний малюнок англійською мовою.
Наприклад:
book copybook
Отже, намалювати потрібно такі шкільні речі:
1. книга( book)
2. зошит (copybook)
3. пенал (pencil case)
4. портфель (school bag)
5. гумка (rubber)
6. дошка (blackboard)
7. ручка (pen)
8. олівець (pencil)
9. лінійка (ruler)
Good luck!
Бажаю успіху!
__________________________________________________________________
Тема: Школа. School. Шкільне приладдя.
Завдання:
1. Хоч зараз ми навчаємось дистанційно, сьогодні у тебе чудова можливість поринути у школу подумки, згадати всі речі, які тобі потрібні для навчання у школі. А вивчати ми будемо, як ці речі будуть англійською мовою. Для цього тобі допоможе відео про шкільні речі. Дивись та повторюй слова та речення:
2. Ти вже знаєш, що речі можуть бути різні за розміром, вагою, висотою і т.д. Тому сьогодні вивчаємо, як порівняти за довжиною: довгий чи короткий.
3. Reading. Розвиток навичок читання. Літера Uu, звук [ʌ] ( українською читаємо [a] ) – при вимові цього англійського звука рот
більше закритий, ніж при вимові звука [а:] Якщо рот
відкривати дуже широко, ніби на прийомі у лікаря, то і отримуєте правильний звук
[а:]. Ці звуки також не можна плутати: nut [nʌt] (нат)– горіх; heart - [ha:t] (ха:т) – серце;
4. Writing. Розвиток навичок письма.
Прочитай слова та запиши у зошит:
Mum, run,fun,cut,nut,jump.
It can run and jump.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Четвер 07.05.2020 р.
Тема: Їжа. Повторення.
Завдання:
1. Переглянь відео:
2. Намалюй у своєму зошиті свій ланчбокс або те, що ти любиш їсти та те, що не любиш їсти. Малюючи певну страву чи продукт, старайся називати, що це та кажи: I like ... ( Мені подобається ...) або I don't like... ( Мені не подобається ...)
_____________________________________________________________________Вівторок 05.05.2020 р.
Тема: At Home. Удома.
Завдання:
1. Давай привітаємось!
2.Повторення літер алфавіту:
https://www.youtube.com/watch?v=49Ix-rBh_9Y
3. А тепер трішки пограємо. Перейди за посиланням та відтвори по порядку англійський алфавіт. Не забувай, що алфавіт розпочинається з літер АВС:
https://learningapps.org/2068584
4. Reading. Розвиток навичок читання:
Прочитай та запиши у зошит:
Hello, Rose! I am so-so.
Четвер 30.04.2020 р.3. А тепер трішки пограємо. Перейди за посиланням та відтвори по порядку англійський алфавіт. Не забувай, що алфавіт розпочинається з літер АВС:
https://learningapps.org/2068584
4. Reading. Розвиток навичок читання:
Сьогодні у нас знову в гостях літера Оо:
[əʊ] або [ou] | home, know | дифтонг, схожий на поєднання звуків в слові клоун, якщо не промовляти його нарочито по складах та з наголосом на [о] (при цьому співзвуччя нагадує еу ). Вимовляти цей дифтонг як чисте українське співзвуччя [оу] – не зовсім коректно |
Спробуй прочитати:
Hello, Rose, so-so, no, home, go.
5. Writing. Розвиток навичок письма.Прочитай та запиши у зошит:
Hello, Rose! I am so-so.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Тема: Їжа. Do you like cheese? Yes or No.
Завдання:
1. Що ти любиш поїсти? Дивись відео та повторюй разом
2. Повторення літер алфавіту:
https://www.youtube.com/watch?v=49Ix-rBh_9Y
3. Reading. Розвиток навичок читання:
а) переглянь відео
б) А тепер попробуй сам прочитати слова:
Bob, Tom, dog, ox, box, doll.
A doll, a dog, a fox and a frog are un a box.
4. Writing. Розвиток навичок письма.
Прочитай та напиши по 1-му рядочку у зошиті:
Doll, box, Tom.
I like my doll.
_______________________________________________________________________________________________
Вівторок 28.04.2020 р.
Тема: Меню. Складаємо своє меню
1. Давай привітаємось:
2. Які дні тижня ти знаєш? Давай повторимо:
3. Що ти любиш? What do you like?
Переглянь мультфільм та вивчай назви продуктів разом з Gogo:
4. Reading. Розвиток навичок читання.
Літера Іі, звук [аі]. ([aɪ] – АЙ: my [maɪ], bike [baɪk] )
Читання букви "i" у відкритому складі в англійській мові
5. Writing. Розвиток навичок письма.
Спершу прочитай, а потім відтвори у зошиті:
I, five, like, rice.
I like rice.
Mike, let's ride a bike!
____________________________________________________________________
Четвер 23.04.2020 р.
Тема: Дні тижня
Завдання:
1. Переглянь відео про дні тижня та співай разом. Це весело!
Дні тижня. Days of the week.What day is it today? Який сьогодні день тижня?
2.Reading. Розвиток навичок читання.
Сьогодні у нас в гостях літера Іі та звук [i].
Літера Ii у закритому складі читається як "і". Наприклад: big ( біґ ), his ( хіз ), milk ( мілк ).
А тепер спробуй прочитати самостійно:
[i]
is, his, it, sit, in, Tim, big, milk, Bill, big.
Bill is six. His pig is big.
3. Writing. Розвиток навичок письма.
Спершу прочитай, а потім відтвори у зошиті:
ill, till, rill, dill. It is a pig. It is big.
____________________________________________________________________________
Віторок 21.04.2020 р.
Тема: Що на ланч?
Завдання:
1. Переглянь відео та співай разом:
2. Повторення літер алфавіту:
3. Reading. Розвиток навичок читання.
Впр.5, ст.97 - літера Ее, звук [i] - літера "е" у відкритому складі ( коли склад закінчується на "е") читаємо як "і". Наприклад: me (мі), we (ві), he (хі), she (ші) ,Pete (Пі:т).
4. Writing. Розвиток навичок письма.
Написати в робочому зошиті по 1 рядочку слова:
_______________________________________________________________________
me, he, she, Pete, Swede, Eve
Четвер 16.04.2020 р.
Тема: Я люблю чай. Розвиток навичок читання.
Завдання:
1. Переглянь відео:
2. Повторення літер алфавіту:
https://www.youtube.com/watch?v=49Ix-rBh_9Y
3. Reading. Розвиток навичок читання.
Прочитай впр.3, ст.94. Літера Ее, звук [е]
Буква e у закритому складі читається [ e]: set[ set ]
dress red
left went pencil get pen mess bed
smell ten men
4. Writing. Розвиток навичок письма.
Написати в робочому зошиті по 1 рядочку слова:
_____________________________________________________________________
pet, men, text, best, bet, met
Вівторок 14.04.2020 р.
Тема: Що у твоєму ланчбоксі?
Завдання:
1. Проспівай пісню ''Hello ABC song''
2. Переглянь відео про фрукти:
3. Повторення літер алфавіту:
4. Reading. Розвиток навичок читання.
Переглянь відео, щоб краще зрозуміти, як читати:
Прочитай впр.3, ст.92. Літера Аа, звук [ei].
Буква Aa у відкритому складі читається [ei] : plate [pleit]:
face name
make take state
skate table
late pale bake
5. Writing. Розвиток навичок письма.
Написати в робочому зошиті по 1 рядочку слова:
name, lake,
make, plate,
late, take, bake, lane, hate
__________________________________________________________________________
Четвер 09.04.2020 р.
Тема: Food. Їжа. У тебе є сендвіч з рибою?
Завдання:
1. Проспівай пісню ''Hello ABC song''
2. Переглянь відео про їжу:
3. Повторення літер алфавіту:
4. Reading. Розвиток навичок читання.
Прочитай впр.3, ст.90. https://pick.net.ua/uk/1-class/2156-english-96
Літера Аа, звук [ æ ]. Це широкий звук "е" – м’який звук. Аналогу йому немає в українській мові. Читається він як у слові «cat»(кет).Щоб краще зрозуміти, як читати, переглянь відео:
5. Writing. Розвиток навичок письма.
ст.30-31 у прописах - відтворити слова.
У робочих зошитах написати слова, що починаються з літер Хх, Nn:
Вівторок 07.04.2020 р.
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Літери англійського алфавіту. Числа 1-10.
Завдання:
1. Проспівай пісню "Hello ABC song"
2. Порахуй рибки та тваринки. Потренуйся усно:
3. Writing. Письмо. Робота в прописах.
ст.28-29.
4. Порухаємось трішки:
5. Напиши та прочитай слова, що починаються з літер Mm та Pp:
6. "Good bye Song". Пісенька "Бувай"
________________________________________________________________________________
Четвер 02.04.2020 р.
Тема: Щасливого Великодня! Повторюємо алфавіт.
Завдання:
1. Давай вітатися, співаючи пісню:
2. How many eggs? Count! Скільки крашанок? Полічи!
3. А тепер пригадай, які звуки передають літери англійського алфавіту:
4. Writing. Працюємо у прописах.
ст.26-27.
5. "Good bye Song". Пісенька "Бувай"
___________________________________
Тема: Щасливого Великодня!
Your task:(Завдання):
(опрацьовуємо ст.85-86 в онлайн- підручнику https://pick.net.ua/uk/1-class/2156-english-96):
Let's sing our "Hello Song"(заспіваймо нашу пісню "Привіт"):
https://www.youtube.com/watch?v=GFSA0_r0fII
Let's sing our "Hello Song"(заспіваймо нашу пісню "Привіт"):
https://www.youtube.com/watch?v=GFSA0_r0fII
1. Watch the video (переглянь відео):
Easter Bunny https://uk.forvo.com/search/easter%20bunny/ Істе Бані - Великодній кролик
2. Let's sing an English alphabet! Заспівай пісню про алфавіт:
https://www.youtube.com/watch?v=B7dAerwRq1U
https://www.youtube.com/watch?v=B7dAerwRq1U
3. Let's move and do it! (Співай та повторюй, як у відео)
4. Writing. Працюємо у прописах.
ст.24-25.
5. "Good bye Song". Пісенька "Бувай"
https://www.youtube.com/watch?v=2O975ewRT7Q
__________________________________________________________________
Завдяння на прийдешній тиждень (16.03.-20.03.2020 р.) : ст.79-82, вивчаємо літери Uu,Vv, Ww, Xx.
ст.83-84, літери Yy, Zz. Скільки їй/йому років? How old is she/he?
Пригадуємо рахунок 1-10.
Letter Uu
https://www.youtube.com/watch?v=SNG39NGLGYU
Letter Vv
https://www.youtube.com/watch?v=MX1R6-pXAvs
Letter Ww
https://www.youtube.com/watch?v=hZ2is4c1g-g
Letter Xx
https://www.youtube.com/watch?v=eKdOa_7tdt8
Letter Yy https://www.youtube.com/watch?v=NDT77lOE35o&t=2s
Letter Zz
https://www.youtube.com/watch?v=df9nXgpR79M&t=5s
Як швидко вивчити англійські букви. Ділимо на 3 групи. Англійський алфавіт,
абетка, літери,звуки.
Вчимося писати англійські букви за допомогою додатку ABC Kids - Tracing & Phonics English на смартфоні чи планшеті. Безкоштовна програма для дітей від 3 до 7 років.
https://www.youtube.com/watch?v=iQnjugIhwK4
Читати англійською - легко!
Вчимо алфавіт, співаючи
https://www.youtube.com/watch?v=B7dAerwRq1U
Написання літер англійського алфавіту:
https://www.youtube.com/watch?v=Sw2KZki-eaA
Немає коментарів:
Дописати коментар