Вівторок 19.05.2020 р.
Тема: Writing. Контроль навичок письма
Завдання:
Виконай тест. Для цього перейди за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1470889
Час виконання тесту необмежено. Тому не поспішайте, добре думайте, перш ніж відповідати.
Good luck!
_____________________________________________________________________
П'ятниця 15.05.2020 р.
Тема: Speaking. Контроль навичок говоріння.
Завдання:
1. Пригадай, що ми вивчали у ІІ семестрі. Для цього переглянь свій словничок. Особливу увагу зверни на слова, які тобі важко запам'ятовувались.
2. Виконай тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=873584
Good luck!
___________________________________________________________________
Четвер 14.05.2020 р.
Тема: Listening. Контроль аудіювання
Завдання:
1. Переглянь відео. Кількість переглядів відео необмежена - дивись та слухай стільки, скільки тобі потрібно для того, щоб добре зрозуміти, про що йдеться:
https://www.youtube.com/watch?v=pcWBtzTnpb8&=&list=LLKzVx32IE50zvckXSi8WJyQ
2. Виконай тест про зміст прослуханого. Не поспішай, будь уважним. У тебе лише одна спроба. Проте час необмежений. Тож добре думайте і пригадуйте, про що ви слухали, перш ніж давати відповідь на запитання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=657814
Good luck!
_______________________________________________________________
Вівторок 12.05.2020 р.
Тема: Reading. Контроль читання
Завдання:
Виконай тест. Не поспішай, уважно читай кожне речення, щоб дати правильну відповідь на поставлене запитання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=925479
Good luck!
__________________________________________________________________
П'ятниця 08.05.2020 р.
Четвер 07.05.2020 р.
Завдання:
Вівторок 05.05.2020 р.
Good Luck!
__________________________________________________________________
Четвер 30.04.2020 р.
П'ятниця 24.04.2020 р.
Тема: Writing. Контроль навичок письма
Завдання:
Виконай тест. Для цього перейди за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1470889
Час виконання тесту необмежено. Тому не поспішайте, добре думайте, перш ніж відповідати.
Good luck!
_____________________________________________________________________
П'ятниця 15.05.2020 р.
Тема: Speaking. Контроль навичок говоріння.
Завдання:
1. Пригадай, що ми вивчали у ІІ семестрі. Для цього переглянь свій словничок. Особливу увагу зверни на слова, які тобі важко запам'ятовувались.
2. Виконай тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=873584
Good luck!
___________________________________________________________________
Четвер 14.05.2020 р.
Тема: Listening. Контроль аудіювання
Завдання:
1. Переглянь відео. Кількість переглядів відео необмежена - дивись та слухай стільки, скільки тобі потрібно для того, щоб добре зрозуміти, про що йдеться:
https://www.youtube.com/watch?v=pcWBtzTnpb8&=&list=LLKzVx32IE50zvckXSi8WJyQ
2. Виконай тест про зміст прослуханого. Не поспішай, будь уважним. У тебе лише одна спроба. Проте час необмежений. Тож добре думайте і пригадуйте, про що ви слухали, перш ніж давати відповідь на запитання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=657814
Good luck!
_______________________________________________________________
Вівторок 12.05.2020 р.
Тема: Reading. Контроль читання
Завдання:
Виконай тест. Не поспішай, уважно читай кожне речення, щоб дати правильну відповідь на поставлене запитання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=925479
Good luck!
__________________________________________________________________
П'ятниця 08.05.2020 р.
Тема: Погода. Повторення.
Завдання:
Виконай тест з теми "Погода". Для цього перейди за посиланням та введи своє ім'я та прізвище. Не поспішай, добре думай, щоб не помилитися:
Good Luck!
_________________________________________________________________
Тема: Літні канікули. Summer Holidays.
Завдання:
1. SB.ex.1, p.180 - read about Steve's plans ( прочитай про плани Стіва).
2. SB.ex.2, p.180 - виконай вправу письмово у робочому зошиті. Оформлення роботи починай з дати:
Thursday, the seventh of May
Речення пишемо повністю, а не лише певну літеру. Не забувайте дописувати речення до крапки.
3. WB.p.103-104
а) Ex.1, p.103 - прочитай та з'єднай, де побували діти минулого літа;
б) Ex.2, p.103 - у кожному з 7 рядочків вибрати та обвести зайве слово;
в) Ex.3, p.104 - написати речення, що ми можемо робити влітку. У пропуски в реченні необхідно вставити потрібне слово. Речення читай уважно, щоб не було плутанини.
Good luck!
_______________________________________________________________________
Тема: Літні канікули. Summer Holidays.
Завдання:
1. Ознайомлення з новою лексикою:
towel ['taʊəl] прослухай вимову - рушник
sunscreen [ˈsʌn.skriːn] прослухай вимову - сонцезахисний крем
prize [ praiz ] прослухай вимову - приз
2. Ex.3, p.178-179 - прочитати вдумливо лист, добре зрозуміти прочитане, подумки перекладаючи кожне речення.
3. Ex.4, p.179 - виконати письмово в робочому зошиті. Речення писати повністю, а не тільки потрібний варіант відповіді.
Наприклад:
1. Jane is having a holiday at the seaside.
і т.д.
4. WB.p.101-102 - 1-ше завдання вам відомо, як виконувати, у 2-му завданні вам потрібно відшукати 12 "літніх" слів; у 3-му завданні - вставити потрібне слово у пропуски. Зверніть увагу, що одне слово із рамочки буде тут зайвим.
__________________________________________________________________
Четвер 30.04.2020 р.
Тема: Плани на літо.
Завдання:
1. Розвиток навичок аудіювання.
Переглянь відео про літню відпустку та літні канікули:
2. Reading. Прочитай текст "Jim's Holiday Diary''.
SB.ex.1, p.175 - уважно прочитай текст та добре зрозумій прочитане.
3. Writting. Письмо.
a) SB.ex.2, p.175 - запиши речення в зошит та після крапки напиши True(правда) чи False(неправда);
роботу в зошиті починай з дати:
Thursday, the thirtieth of April
б) WB.p.100:
ex.1 - до кожного слова вправи добери пару, що римується з ним. Наприклад:
dish-fish
sports-shorts
soon-June ... і т.д.
ex.2 - дай відповіді на запитання;
ex.3 - прочитай та обведи правильну форму дієслова ( зверни увагу, що мова йде про літній табір, який автор відвідав минулого літа). Пригадай табличку неправильних дієслів, яку ми вивчали, а саме які дієслова ми вживаємо у минулому часі(дивись на форзаці підручника та згадай табличку ''Irregular Verbs'').
Good luck!
____________________________________________________________
П'ятниця 24.04.2020 р.
Тема:
Summer Plans. Плани на літо.
Завдання:
1.a) Ex.1,p.173 - робота з новими словами, які зустрічаються у тексті:
confused [kənˈfjuːzd] - збентежений
different [ˈdɪfrənt] - різний, відмінний ( за ознакою )
stay [stei] - залишатися, зупинятися
to stay in a hotel
travel [ˈtrævl] - подорожувати
b) Reading. Текст "Summer Plans''.
Уважно прочитай текст, добре зрозумій, про що в ньому йдеться. Випиши у зошит, куди рідні радять поїхати Ані або що їй можна буде робити влітку.
2. WB.p.98.
______________________________________________________________________
Четвер 23.04.2020 р.
Тема: Summer is coming. Літо близько.
Завдання:
1. Ex.1, p.171 - введення нових лексичних одиниць.
at the seaside ['si:said] - на морському узбережжі
in the camp [ kæmp] - у таборі
in the country ['kʌntri ] - у селі
on a farm [ fa:m ] - на фермі
in a hotel [ həu'tel ] - у готелі
in a tent [ tent ] - у палатці
2. Ex.2, p.171 - Reading. Прочитай уважно діалог та добре зрозумій, хто куди збирається їхати на відпочинок.
3. Ex.3, p.172 - склади правдиві речення по впр.2, ст171.
Наприклад:
1. Jim is going to be in the camp.
2. Bill is going to live in tents.
3. Jane is going to live at the seaside. і так далі.
У вас повинно вийти 6 правдивих речень, що стосуються впр.2, ст.171.
5. WB.p.97.
У впр.1 на ст.97 вам потрібно здогадатися, про що йде мова у реченні та обвести (або підкреслити) правильний варіант.
Наприклад:
1. There are a lot of children there. They do not live with their parents there.
a) on the farm b❤) at the camp
Good luck!
_________________________________________________________________________
Вівторок 21.04.2020 р.
Unit 8.
Summer Is Near
Літо близько
Тема: Заняття на вулиці та вдома
Завдання:
1. Ex.1,p.168 - прочитай слова та вивчи їх ( натисни на посилання поруч зі словом ):
puzzle https://uk.forvo.com/search/puzzle/ - пазл
board game https://uk.forvo.com/search/board%20game/ - настільна гра
fish https://uk.forvo.com/search/fish/ - ловити рибу
picnic https://uk.forvo.com/search/picnic/ - пікнік
2. Ex.2,p.168 - прочитай, які бувають заняття вдома та на вулиці. Слади речення ( усно). Наприклад:
Let's play computer games!
Let's do puzzles!
Let's fly kites!
Let's swim! і так далі...
3. Ex.3, p.169 - діалог; прочитай та добре зрозумій прочитане
4. Ex.5,p.170 - скажи хто що робить ( усно ). Наприклад:
Nick is fishing. Willy is cooking. Mike is ...
5. Ex.6, p170 - прочитай та переклади вірш ( усно)
6. WB.p.95-96 - робити все.
____________________________________________________________________________________________________________
Четвер 16.04.2020 р.
Тема: Урок домашнього читання. English Reader 3. I Want to Be a Pirate.
Завдання:
Сьогодні ми працюємо із нашою книгою ''English Reader 3''.
Опрацьовуємо усно ст.16-17, добре розуміємо прочитане. Виконуємо завдання на ст.18-19.
_________________________________________________________________
Вівторок 14.04.2020 р.
Тема: Великдень. Узагальнення вивченого матеріалу з теми.
Завдання:
1. Робота з підручником
а) Ex. 5, р.166 - уважно прочитати текст, добре зрозуміти прочитане;
б) дати відповіді на запитання після тексту впр.5, ст.166-167 ( роботу виконай письмово в робочому зошиті ).
2. Робота із WB.
WB.94
____________________________________________________________________
П'ятниця 10.04.2020 р.
Тема: Великдень. Ступені порівняння прикметників.
Завдання:
1. PB.p.164-166
а) Ex.3, p,165 - усно;
б) Ex. 4, p.165-166 - письмово у робочому зошиті. Повторити правила про ступені порівняння прикметників, добре подумати, перекладати подумки все прочитане, аж тоді братися за написання вправи. Замість пропусків писати не літери a,b, потрібно писати повністю ціле речення із потрібним словом чи словосполученням;
в) WB.93 - у 1-ій вправі з переліку слів вибрати розсортувати їх у 4 колонки. А у 2-ій вправі обвести потрібний прикметник ( зверніть увагу, що у 3-му реченні пастка, потрібно закреслити перший артикль ''the'', бо інакше речення не буде правильним).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Четвер 09.04.2020 р.
Тема: Що ми плануємо робити?
Завдання:
1. Розвиток навичок читання.
Впр.3, ст.162-163 - читати та розуміти прочитане.
2. Розвиток навичок письма.
а) Впр.4, ст.163 - письмово у робочому зошиті.
Будьте уважні, коли будете виконувати завдання. Речення пишете повністю, не тільки літери a,b,c,d і т.д. Читаєте речення та шукаєте його закінчення, і вже повне речення пишете у зошит. Читайте уважно, перекладаючи собі подумки кожне слово, і так вам буде зрозуміло, що писати.
Наприклад:
1) In Ukraine they are going to have Easter next month.
б) WB.p.92 - потрібно написати, хто куди збирається і у що будуть вдягнені.
Наприклад:
1. Brenda is going to the sea. She is going to take sunglasses, a hat, a ball and an umbrella with her.
_____________________________________
Вівторок 07.04.2020 р.
Тема: Ступені порівняння прикметників
( складний спосіб).
Завдання:
1. Щоб гарно працювалось, проспівай та повторюй:
"Have a Good Morning, Have a Good Day"
2. Повтори правила про ступені порівняння прикметників (див. Четвер 02.04.2020 р.) Особливу увагу зверни на складний спосіб утворення прикметників
Складний спосіб
Складний спосіб утворення ступенів порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками та з двоскладовими прикметниками, що не закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow.
Для утворення вищого ступеню порівняння перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого – most (найбільш, найбільший):
beautiful - more beautiful – the most beautiful
intelligent – more intelligent – the most intelligent
3. Використання теорії на практиці. Робота в підручнику.
PB.ex.2,p.162 - письмово в робочому зошиті ( зверни увагу на помилку у 6-му реченні вправи: закресли олівчиком артикль "the'').
4. Let's sing and repeat the movements:
5. Потренуйся та виконай у WB.:
WB.P.91
6. ''Bye Bye song''
______________________________________________________
Четвер 02.04.2020 р.
Тема: Ступені порівняння прикметників. (Продовження)
В англійській мові є три ступені порівняння
прикметників:
звичайний
(Positive Degree), вищий (Comparative
Degree)
та найвищий
(Superlative Degree).
Завдання:
Уважно прочитай та запам'ятай!!!
В англійській мові є три ступені порівняння
прикметників:
звичайний
(Positive Degree), вищий (Comparative
Degree)
та найвищий
(Superlative Degree).
Завдання:
Уважно прочитай та запам'ятай!!!
Лише якісні прикметники англійської мови можуть
мати ступінь порівняння, чиє значення може бути виражене
в більшій чи меншій мірі:
new (новий – звичайна форма) – newer (новіший – вищий ступінь порівняння) – the newest (найновіший – найвищий ступінь порівняння)
Важливо пам’ятати, що незалежно від того,
як утворюється найвищий ступінь прикметника,
перед ним вимагається вживання означеного артиклю the:
the oldest – настаріший
the softest – найм’якший
the happiest – найщасливіший
Важливо пам’ятати, що незалежно від того,
як утворюється найвищий ступінь прикметника,
перед ним вимагається вживання означеного артиклю the:
the oldest – настаріший
the softest – найм’якший
the happiest – найщасливіший
Утворення ступенів порівняння англійських прикметників
Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників:
простий (синтетичний), складний та винятки.
Простий спосіб
Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення
вищого ступеню та закінчення -est для утворення
найвищого ступеню.
За таким правилом утворюються прикметники,
що складаються з одного складу:
cold - colder – the coldest
young - younger - the youngest
Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення
вищого ступеню та закінчення -est для утворення
найвищого ступеню.
За таким правилом утворюються прикметники,
що складаються з одного складу:
cold - colder – the coldest
young - younger - the youngest
Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow:
tender – tenderer – the tenderest
narrow – narrower – the narrowest
При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:
1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:
large – larger – the largest
brave – braver – the bravest
2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:
big – bigger- the biggest
thin – thinner – the thinnest
hot – hotter – the hottest
3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:
easy – easier - the easiest
pretty – prettier - the prettiest
dirty – dirtier - the dirtiest
Складний спосіб
Складний спосіб утворення ступенів порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками та з двоскладовими прикметниками, що не закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow.
Для утворення вищого ступеню порівняння перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого – most (найбільш, найбільший):
beautiful - more beautiful – the most beautiful
intelligent – more intelligent – the most intelligent
А тепер попрактикуйся. Будь уважним, добре подумай, не поспішай. Виконай письмово у зошиті:
1. Заповніть таблицю.
Прикметник
Вищий ступінь
Найвищий ступінь
Hot
Warm
Clean
Nice
Dirty
Old
Young
Easy
Happy
А тепер попрактикуйся. Будь уважним, добре подумай, не поспішай. Виконай письмово у зошиті:
Прикметник
Вищий ступінь
Найвищий ступінь
Hot
Warm
Clean
Nice
Dirty
Old
Young
Easy
Happy
2. Утвори форми вищого і найвищого ступеня слів у дужках і заповни пропуски.
1) August is ___________ than February. (long)
2) Ice cream is __________ than apples. (tasty)
3) Nick is __________ boy in our class. (tall)
4) Kyiv is __________ city in Ukraine. (large)
5)Today is __________ than yesterday. (hot)
6) My sister is __________ in our family. (young)
7) June is ________ than February. (warm)
Вівторок 31.03.2020 р.
Тема: Ступені порівняння прикметників.
Your task: ( Завдання):
1. Watch the video and remember (переглянь відео та запам'ятай).
https://www.youtube.com/watch?v=X0F4JgDPXJ8&t=146s
https://www.youtube.com/watch?v=X0F4JgDPXJ8&t=146s
2. Ex.1, 155-156 - прочитай та вивчи зразки утворення ступенів порівняння прикметників.
3. Reading.
Ex.2, p,156 - read and translate. (Прочитай та переклади (усно). Завдання виконуємо усно.
4. Writting. (Виконай вправу у зошиті)
Ex.3, p.157 - compare and write (порівняйте та запишіть). Утворіть ступені порівняння прикметників та доповніть речення.
Long -
Short -
Small -
Наприклад: The blue scarf is long. The pink scarf is longer than the blue scarf. І так далі...
5. Let's move. (Порухайся трішки)
6. WB. p.89.
Good luck! Бажаю успіху!
_______________________________________
Завдання на 19.03.2020 р.
Повтори таблицю неправильних дієслів та виконай тест у робочому зошиті. Кожна правильна відповідь "2 бали". У підсумку за 6 правильних відповідей 12 балів. І відповідно кожна помилка - це "-2 бали".
Past Simple (Part 2)
Постав дієслово у ІІ-ій формі (табл.неправ.дієслів).Наприклад: go-went:
1.write
Запитання 2
2. blow
Запитання 3
3. come
Запитання 4
4. be
Запитання 5
5. fly
Запитання 6
6. run
Ще трішки про погоду...
https://www.youtube.com/watch?v=r8h0TaaWKG4
Вивчаємо лексику про погоду та одяг:
https://www.youtube.com/watch?v=jdgZFLKRZ0A
https://www.youtube.com/watch?v=imWDaipuxQE
https://www.youtube.com/watch?v=5e3kVR3wSSM
Читаємо із задоволенням!
Любе хлоп'ятко та дівчатко! Читати українською ти вже вмієш. А як щодо читання англійською? Спробуємо? Це досить легко...
http://more2.starfall.com/n/level-a/learn-to-read/load.htm
Gogo
Навчальний мультфільм англійською мовою із субтитрами, складається із декількох серій. Мультсеріал про дракона ҐоҐо, який потрапляє у веселі ситуації, під час яких маленькі глядачі разом із ним дізнаються і вчать важливі для життя фрази англійською.
На допомогу у вивченні алфавіту
Тварини
Кольори
Сім'я
Числа
Частини тіла
Домашні улюбленці
Школа
Іграшки
Погода
Дикі тварини
Пісня "If you are happy and you know it...''
Пісні на "The ABC party"
1. ''BINGO SONG'' https://www.youtube.com/watch?v=9mmF8zOlh_g
Немає коментарів:
Дописати коментар